HTML

Petrolheads Blog

Minden ami eszünkbe jut a közlekedéssel, a világgal, autókkal, motorokkal, quadokkal, jetskikkel kapcsolatban

Friss topikok

  • Benzin Benő: két-három kivételtől eltekintve. Bár a szerkesztőket szidni itt tényleg nem szép! (2009.05.18. 22:43) Moto GP közúton
  • Benzin Benő: Valaki a házból lehetett... Vagy legalábbis volt belső segítő... (2009.05.17. 15:00) Akurvaéletbe.
  • Benzin Benő: Azt az illetőt kihagytad, aki folytást kiszedve 60-nal halad lakott területen kívül a felezővonala... (2009.05.15. 15:06) Robogós köcsögök.
  • ChrissDR: Fehérjét pucolni a műszerfalról??? Ahogy egy barátom mondaná: "mit akar az a nő az élettől, aki ne... (2009.05.15. 11:09) 10 dolog amit nem okos dolog vezetés közben tenni

Linkblog

Archívum

2009.05.13. 20:27 ótómán (törölt)

Szia Dobozos!

Címkék: teszt peugeot autó

Épp ma tettem a seggem egy általam még nem használt, sőt eztán nem is preferált kocsiba, amit maximum a praktikussága miatt érdemes megvenni. Vagyis azon kívül, hogy a puttonyos részt meg lehet pakolni nincs is benne más praktikus. Van dobozos verdával kapcsolatos tapasztalatom, úgyhogy amiért kritizálom, az azért van, mert!

Na nem csigázom tovább az amúgy sem feszült kedélyeket: a Peugeot Bipper-ről van szó. Tegnapig nem is tudtam, hogy van ilyenje a pözsónak, bár mitagadás magát a pözsót is leszartam. Nem mintha előítéletes lennék, mert nekem is francia kocsim van, de ez a márka valahogy sem az agyam sem a szemem nem izgatja fel. Hol is kezdjem? Szép kívülről. Aztán ennyi... Amit várni lehetett, hogy olyan műanyag az egész, hogy gyakorlatilag mérgezést kapsz vezetés közben. Sportos? Hülyevagy? Max a két ülés miatt. 1.4-es benzinmotorral nagyjából azt az érzést kelti, mintha egy dagatt csajt dugnál.
...ahogy langyos élettelen testén végigsiklik a kezed, szinte érzed az összetaknyolt műanyag alkatrészek testidegen bizsergését...(a lá Romana regény); a kormány döntött szöge arra késztet, hogy C-alakban vezess, ugyanis vagy a lábaddal vered az indexet, vagy ujjheggyel kormányzol, vagy görnyedve félmegoldasz'... természetesen függőlegesen nem tudod állítani, úgyhogy a kényelmi funkciók az elektromos ablakkal ki is merültek.

A pedálok játékosak akár egy KeljfelJancsi: hol így áll, hol úgy áll... a fék, gyakorlatilag víszintes a padlóra, a gáz egy kicsit döntöttebb, a kuplung meg még jobban, szinte függőleges. A rövid váltókar olyan hosszú úton jár, akár Shongoku a túlvilágon. A hifi az zsír, de az blaupunkt és nem gyári... :) A kedvenc és egyben legfelháborítóbb része a lábtér: ha el akarod érni a kormányt kényelmesen, az öledbe lesz a műszerfal. Ha helyet akarsz a lábadnak, akkor max. alul tudod fogni a kormányt. Ha nem akarsz gyógytornára járni a levert térdeddel, akkor görnyedhetsz, DE! AZ ÜLÉS HÁTTÁMLÁJA KÉNYELMES! ugyan a hátad a görnyedéstől viszonylag ritkán érinti, de a tudat, hogy a derekadra viszont gondoltak, jelentős megnyugvást okoz...
Túl sok rosszat írtam. A hifit írtam már? Hát azt hogy kívülről szép? Ésőőő... Azt hogy van elektromos ablak? hm... akkor nincs mit tenni tényleg szar... Ellentmondásos, ám inkább negatív a megítélésem, mert korábban már vezettem dízel Kangoot (nem is értem hogy miért csinálnak haszongépbe benzinest... jóhogynem már dízel Lambo...), ami viszont jól megy, és relatíve kényelmes (nekem).

Ennyit erről: énpicipónim
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petrolheads.blog.hu/api/trackback/id/tr871119972

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása