HTML

Petrolheads Blog

Minden ami eszünkbe jut a közlekedéssel, a világgal, autókkal, motorokkal, quadokkal, jetskikkel kapcsolatban

Friss topikok

  • Benzin Benő: két-három kivételtől eltekintve. Bár a szerkesztőket szidni itt tényleg nem szép! (2009.05.18. 22:43) Moto GP közúton
  • Benzin Benő: Valaki a házból lehetett... Vagy legalábbis volt belső segítő... (2009.05.17. 15:00) Akurvaéletbe.
  • Benzin Benő: Azt az illetőt kihagytad, aki folytást kiszedve 60-nal halad lakott területen kívül a felezővonala... (2009.05.15. 15:06) Robogós köcsögök.
  • ChrissDR: Fehérjét pucolni a műszerfalról??? Ahogy egy barátom mondaná: "mit akar az a nő az élettől, aki ne... (2009.05.15. 11:09) 10 dolog amit nem okos dolog vezetés közben tenni

Linkblog

Archívum

2009.05.19. 18:10 ótómán (törölt)

iLOVE740i

A válság betetőzött. Az igazgatóm mégis úgy érezte ebben a zavaros időszakban, hogy boldogságát csakis egy új kocsi hozhatja el. Bizony, valami nem átlagost: egy új 7-es ábráscet, miért is ne?

Előző 5-öse már igencsak réginek mondható, bár a hajvégem repedezzen meg, ha nem a legelső szériából az egyik volt, mikor az új dizájnú ötösbömös proli-földre érkezett. Ez abban is megnyilvánul az árulkodó rendszámtáblán kívül, hogy gyakorlatilag annyi hibája van/volt, hogy a tervezők egymás belépőkártyájával játszottak, "ki a nagyobb balek"-et... Motort is bontottak, váltót is cseréltek, mégis mindig minden zörgött, és nem ment legalább egy funkció. Azokban az időkben még az iDrive is csak külföldiül volt, és a sok paraszt hombár, akik magyarul se tudtak sokszor csak a gyárilag megtalált slágerrádiót hallgatták, mivel alapintelligencián túl már nyelvtudást is igényelt volna, melynek hiánya igencsak megnehezítette a használatot. Azóta persze kiderült sok 5-ösről, hogy szar a motor, mert igaz ugyan a hír, hogy Bömbi csak 3ezres dízeltől van, de sajnos annak erejét nem bírja az óttómataváltó, melynek egyenes következménye egy másfélmillcsis csere. Jujdekár. Ha utálnám a BMW-ket, most azt mondanám degradálóan, hogy széria hibásak, de ilyet én nem mondok; fogalmazzunk úgy, hogy nem egyedi esetek...

Nos tehát a korábbi tapasztalatokból tanulva immáron a benzines főemlős mellett voksolt, ami azt kell mondjam letaglózóan szép. Olyan, mint egy playmate a parton...megküddenéd'. Ráadásul motorhibája vélhetően kevesebb lesz, ugyan a fogyasztása is minimum 3szorosa. Ezeknek is van állítólag nem kevés betegségük a sok elektroszar miatt, mivel gyakorlatilag egy kerekes űrhajó. Ráadásul nagy valószínűséggel ha valami elbaszódik, akkor magával ránt valami mást is... De persze ezek mind leszarandó tényezők, mikor egy olyan értékű kocsiról van szó, mint egy balcsi parti nyaraló!
A váltót nem értem. Olyan mint egy kiálló péló, "van de minek"-alapon, hisz az S-klássze ezt egész egyszerűen eldugta valahova. De ezt nem hibaként hoznám fel, csak épp érdekes. A kényelmi és egyéb habzsi-dőzsi funkciókról nem ejtek szót, mert épp hogy csak nem szop le a kocsi. Erről jut eszembe, hogy egy ilyen verda a megjelenésedet nagyjából 25 centire javítja...

Sajnálatos tény Magyarországon, hogy sajnos rövidesen minden csíra "vállalkozó" és "dolgozó" ember (?) birtokol majd egyet, és a státusz szimbóluma egy huszonsokmillás autónak egy swiftére csökken. Ami jó annak, aki majd bebizniszel ügyesen egyet, rossz annak aki tényleg megdolgozik érte, mivel a kocsi által a topmenedzser egy színesfémkereskedő-"hostess" ügynök kasztjával mosódhat össze. Hiába mondják azt, hogy az igazi értéke egy embernek belül van, előbb mégis a verdát szkennelik meg a fizimiskát... Mindenesetre nekem nagyon bejön.

ui.: az iDrive-nál elgondolkodtam azon, hogy manapság mennyi i-s cucc van, mint iPhone, iPod, iDrive, hogy már a paraszt kamasz mindent aként is kezel: iMakönyv a templomban, iTal a kocsmában, iRoda a munkahelyen, a szörnyűség meg mától iSzonyat...
 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://petrolheads.blog.hu/api/trackback/id/tr31131888

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása